Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:09:43+02:00
V-a avertizat sa cereti permisiunea.
V-a intrebat de ce ati mers la munte?
El v-a spus sa culegeti flori.
1 5 1
2014-11-09T17:14:55+02:00
V-a vizita orașul nostru. Marian v-a mânca toate merele din coș. Cum v-a sari gardul acesta mare Rares? Anabela v-a cumpara pentru o petrecere multe baloane mari si de toate culorile.
Sper ca ți-am fost de ajutor...
sa stii ca aceasta ortograma are doua explicatii "v-a" si "va"