Răspunsuri

2014-11-09T17:06:43+02:00
Poii...nu zi hop,pana nu sari hmm.. adica nu spune ceva inainte sa faci,mai intai faptele,apoi vorbele :|
nu am facut inca imi pare rau ca nu te pot ajuta
ce nu ai facut?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:08:47+02:00
A dori ceva nu înseamnă că ai și obținut. Altfel spus, când ți-ai făcut un plan pentru o reușită,indiferent de domeniu , planul respectiv reprezintă doar un fel de garanție , dar nu o certitudine că ai obținut ceea ce ai vrut.
Siguranța,certitudinea înseamnă realizare ,adică ai sărit ,ai ajuns.
mulțumesc pt. coroană
nui pentru ce eu iti multumesc