Răspunsuri

2014-03-05T19:12:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
..Scrie despre ninsoare, cum e ea...poti folosi expresii de exemplu "alba ca spuma laptelui"
Asi vrea sa fie gata facuta ca nu prea a chef so fac...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T19:22:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
                                                                Ninsoare
 
     Ninsoarea e ceva special facand parte din minunea iernii maiestuoase.
      Noi, copii ne jucam prin fulguieli bucurandu-ne de multa ninsoare. Cand se insereaza ne adunam toti copii la fereastra si privim cum Craiasa-Zapezii, si zanele aduc  micile flori de gheata la fiecare copil. Cand adormisem, simteam ceva rece, dar cald. Ma simteam protejata. Visul meu era despre cum iarna se putea deslusea ca un puzzle. Am stat mult sa ma gandesc. Dar, imi dadusem seama ca era  ninsoarea.
      Astfel pentru mine ninsoarea e raspunsul ghicitorii puzzle-lui iernii.