Răspunsuri

2014-11-09T16:59:17+02:00
Ana se va duce la ,mare.
La bunici aflu cele mai frumoase povesti.
Astazi Cristina nu va veni la scoala.
La ora de sport am invatat cum se joaca volei.
Astazi merg la o prietena in vizita.
Antrenamentul se va desfasura la sala de sport.
Trenul va pleca la ora zece,dimineata.
La matusa mea voi invata sa cant la pian.
Astazi merg la Paris.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:04:08+02:00
1.Am fost la magazin cu Dana                                                                              2.La Andrei acasa am vazut o pisica frumoasa.                                                     3. La mine mama este bucatareasa .                                                                   4 .  La tata ,la servici este un domn care imi da bomboane.                                   5. La limba romana am luat un 10.                                                                     6. La Maria acasa vine tot timpul Andreea.                                                            7. Dana a fost la mine cu catelul ei.                                                                     8 , Cand merg la scoala ma intalnesc cu colegii mei.                                            9. La magazin sunt o pereche de pantofi pe care vreau sa ii cumpar 
1 5 1