Imaginează-ți că ești directorul unei școli. *În ce activități îți vei manifesta autoritatea? De ce? *Cum s-ar manifesta relațiile de colaborare dintre tine și: a) elevi b) părinții elevilor?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T16:52:51+02:00
1.In primul rand,un director trebuie sa-si manifeste autoritatea in fata elevilor necorespunzatori la regulile scolii.
2.Pentru a respecta conduita ceruta de ministerul de invatamant.
3. Relatiile de colaborare intre mine,elevi si parintii elevilor sunt in primul rand de respect si intelegere.


8 4 8
2014-11-09T16:54:35+02:00
Daca as fi director , as incerca sa mentin o relatie buna cu parintii iar elevilor le-as preda mult
3 4 3