Ma poate ajuta cineva va rog!!!!!Care este forma litarara a cuvintelor:baiet,rapede,nu intru,tarna,lacrami,da,mane-poimane,scoalei?Dar a cuvintelor subliniate din expresiile:nu-mi da pace,o ieu la sanatoasa,doi hojmalai se luase dupa mine?

2
P.S:Imi trebuie urgent pana maine
haideti va rog!!!
astept
deci nimeni nu ma ajuta?????

Răspunsuri

2014-11-09T16:41:52+02:00
Baiat,repede,nu intru,târna,lacrimi,dar,poimaine,scolii.Nu-mi da pace,o iau la sanatoasa,se luasera dupa mine .....e bine ...cred
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T16:42:57+02:00
Baiat
Repede
Nu intru
Pamant
Lacrimi
Dar
Maine-poimaine
Scoalate
Pace
O iau
S-au luat

Sper ca te-am putut ajuta! :)