Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T16:23:09+02:00
Nu mai e mult si  vor venii troienele de zapada .
Dovleacul are zale multe .
Eu la scoala nu prevad nimica bine cu purtatul uniformei .
Dintr-o data am auzit un clinchet dinspre padure .  Sprer sa-ti fi fost de ajutor nu am stiut mai mult de atat .

2014-11-09T16:32:06+02:00
Eu am un cal troian ,florile dalbe,eu merg in zale,el prevedea ceva,ea se jjoaca cu clabuc,de acolo se auzi un clinchet,eu sun din zurgalau. 
5 1 5