Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-09T16:16:18+02:00
Florăria paradis din Iași situata pe str. mihai Eminescu la nr 3 va așteaptă in fiecare zi a săptămânii,de luni pana sâmbătă,cu cele mai proaspete flori și cele mai bune oferte. Fie ca este vorba de o zi de naștere sau buchetul de mireasa,florăria noastră vine in întâmpinarea oricăror exigente. Vino la florăria paradis de luni pana sâmbătă intre orele 8 si 19.00 si cu siguranță vei opta ptr una din ofertele noastre. Evenimentele fericite din viață voastă vor fi si mai frumoase cu flori de la noi. Ne găsiți si pe site ul www.floridinpradis. va așteptam!
2014-11-09T16:24:08+02:00
PENTRU CA FIECARE MOMENT DIN VIATA NOASTRA ESTE UNIC,FLORARIA CRINUL VA ASTEAPTA CU CELE MAI FRUMOASE SI DIVERSIFICATE FLORI:BUCHETE PENTRU MIREASA,OCAZII SPECIALE,ARANJAMENTE NUNTA,BOTEZ,MESE FESTIVE .TOTODATA SE FAC SI LIVRARI LA DOMICILIU SUNAND LA NR DE TELEFON....ne puteti gasi in Timisoara .P-TA LIBERTATII NR.2 de luni -sambata intre orele 9-21 . Va asteptam !