Răspunsuri

2014-11-09T16:08:02+02:00
E foarte usor.
Aplici formula de calcul prescurtat (a+b)(a-b), si anume:
mg = radical din a ori b
mg = radical din (radical din 5-2)(radical din 5+2) =radical din radical din 5 la puterea a 2-a - 2 la puterea a 2-a = radical din 5 si 4 = radical din 1 = 1
Mulțumesc
Nu este corect, întrucât în cerință avem radical din 5 nu 5 simplu.
Uita-te acum, am corectat, am citit gresit, scuza-ma!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T16:08:30+02:00