2. Precizati valorile morfologice ale cuv. "o"
a).O, ce timp frumos!
b). Am vazut-o pe Maria.
c).Am fost o data, de doua ori , dar nu ma duc.
d). A mers pe o strada launtrica.

3. Indentificati in proverbele de mai jos cuvintele care isi pot schimba valoarea gramaticala. Aratati ce valoare morfologica au in contextele respective.
Binele cu bine se rasplateste.
Face albul negruu si negrul alb.
Un nebun intreaba si zece intelepti nu-i pot raspunde.
Zgarcitul se bucura luand, iar darnicul se mangaie dand.

2

Răspunsuri

2014-11-09T16:09:36+02:00
1.Interjectie simpla.
2. Pronume
3. Numeral cardinal
4. Articol nehotarat
Sper ca te-am ajutat!
Pe bune... cel mai inteligent raspuns.... nici macar nu a dat numele intregi si nu a scris nimic la d).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T16:10:41+02:00
2. a) interjectie
b) pronume
c) numeral
d) hmm nu imi dau seama..