Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T18:55:25+02:00
Da te lasa ca zice ca poti sa iti faci media mai mare dar depinde de ce nota ai luat si oricum parca la simulari nu se punea nota din cate stiu eu
nu se trece.. da ma gandesc ca daca nu ma lasa sa intru in examen :((
te lasa stai linistita
2014-03-05T18:57:05+02:00
Daca o sa dovedesti ca stii o sa te lase sa intrii in examen fara probleme
multi nu au facut cine stie ce la simulare asa ca nu te spria si invata