Răspunsuri

2014-11-09T15:57:54+02:00
Este importanta cunoasterea istoriei pentru a nu repeta greselile facute de stramosi si pentru a-ti cunoaste poporul.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T16:00:16+02:00
Cunoscand istoria ne cunoastem originea , evolutia omenirii de-a lungul timpului ,cunoastem stramosii nostrii cum s-au format popoarele, cum a evoluat civilizatia ,cum au evoluat constructiile , orasele
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters