Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:54:16+02:00
Verbul este ''a da''
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Alex multumesc sunt an cl a 4 si trebuie sa fac o propoziție cu verbul expresiei,,, a da navala" nu Pre am anteles
cu placere
Comentariul a fost şters
2014-11-09T15:56:57+02:00
A da este verb predicativ
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters