Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:47:13+02:00
El v-a facut sa plangeti dupa ce si-a spus povestea
Ea isi va cauta caietul peste tot
mai sunt propozitii tu ai scris doar 2
Si mai adaug una pasarea va parasi tara si v-a pleca in tarile calde .
Nimic nu va intervine intre prietenia celor doi.
2014-11-09T15:53:41+02:00
Soarele v-a apune si se culca lasand luna sa patrunda . Luna va sclipi si se v- a reflecta in mare . Sper ca e corect