Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:47:24+02:00
Eu sa creez                      noi sa creem
tu sa creezi                         voi sa creati
el/ea sa creeze            ei/ele sa creeze

eu sa continui
tu sa continui
el/ea sa continue
noi sa continuam
voi sa continuati
ei/ele sa continue

eu sa iau
tu sa iai
el/ea sa ia 
noi sa luam
voi sa luati
ei/ele sa ia 

6 4 6
2014-11-09T15:48:51+02:00
A crea                   A continua                  A lua 
Să creez (eu)        Să continuu (eu)          Să iau (eu)
Să creezi (tu)        Să continui (tu)           Să iei (tu)
Să creeze (el/ea)   Să continue (el/ea)      Să ia (el/ea)
Să creăm (noi)      Să continuăm (noi)     Să luăm (noi)
să creați (voi)        Să continuați (voi)      Să luați (voi)
să creeze (ei/ele)   Să continue (ei/ele)     Să ia (ei/ele)
10 4 10
eu sa creez noi sa creem
tu sa creezi voi sa creati
el/ea sa creeze ei/ele sa creeze

eu sa continui
tu sa continui
el/ea sa continue
noi sa continuam
voi sa continuati
ei/ele sa continue

eu sa iau
tu sa iai
el/ea sa ia
noi sa luam
voi sa luati
ei/ele sa ia