Răspunsuri

2014-11-09T15:51:41+02:00
Pentru ca pe ea se gaseste pamant iar pe alte planete asa ceva nu exista sau poate fi o ironie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:04:50+02:00
Deoarece ca pe acesata planeta a fost doar apa dar dupa ce Dumnezeu a despartit apele si a creat uscatul, atunci s-a format si pamintul si ca in aceasta planeta se gaseste pamint asa si a fost data denumirea.Si doar pe acesta planeta este viata.
1 5 1