Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-09T15:31:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Banc₁=O multime de pesti
Banc₂=Gluma

Box₁=Sport violent
Box₂=Piele de vaca

Bursa₁=Bani de la stat
Bursa₂=Piata imobiliara

Cot₁=Parte din corpul uman
Cot₂=Vale

Lin₁=Usor
Lin₂=Specie de peste

Mina₁=Loc subteran
Mina₂=Moneda veche

Pana₁=Oprire a unui vehicul
Pana₂=Parte din structura pasarii

A semana₁=A ingropa seminte
A semana₂=A se asemana
63 4 63
mersi frumo, iti multumesc
Comentariul a fost şters
2014-11-09T15:32:14+02:00
Este un om avar/populatia turceasca este formata din avari
eu spun un banc /tata sta la un banc de lucru
eu joc box /am bantofi din box      box - piele de vita
am pariat la bursa /primesc bursa de studii
m-am lovit la cot / tata a folosit un cot nou la ciuveta
raul curge lin / am prins la pescuit un lin
eu lucrez in mina/ am o mina de creion
am smuls o pana de la gaina / am scris cu o pana
eu seman cu sora mea / eu seman cereale

14 4 14