Răspunsuri

2014-03-05T18:42:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Parerea mea e una buna pentru ca: Iti poti creea noi prieteni cu care poti vorbi cat vreti si pentru ca afli stiri noi. Succes
si alte pareri? cum ar fii daca sunt sau nu de ajutor
Sunt de ajutor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T18:47:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dupa mn sunt 2 pareri cea buna ca poti vorbii cu rudele sau prietenii care sunt departe de tn oricand si oriunde , sa afli stiri noi despre scoala sau reviste sau altele si cea rea a oricand cineva poate sa se bage cu tn in seama tu sa ii raspunzi si sa il crezi de incredere si cand colo are in minte ganduri rele cum ar fi sa te invite la un suc si defapt sa vinsa si sa fie violent sa te bata sau chiar mai rau sa te rapeasca
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
da sunt de acord cu tn dar mai sunt si unii care iti vor raul sa stii