Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:25:17+02:00
Titlul poeziei este o metafora prin care eul liric isi exprima teama profunda pentru o iubire pe cale de a se sfarsii, starea de amaraciune provocata de o dragoste aflata in pragul destramarii. Altfel spus, metafora titlului este formata din cuvantul sugestiv pentru trairea interioara a eului liric, ,,emotie” si cuvantul ,,toamna”, care nu se refera la anotimp, ci la starea de deprimare a eului liric, provocata de o iubire care a trecut odata cu scurgerea timpului.
1 5 1
2014-11-09T15:31:13+02:00
titlul are o valoare metaforica deoarece toamna este o metafora a unei stari sufletesti.
1 5 1