Răspunsuri

2014-11-09T15:19:46+02:00
Se împarte 625 la 5 de atâtea ori până se obține 5
625 : 5 = 125 ( o dată)
125 : 5= 25 (de 2 ori)
25: 5= 5 (de 3 ori)
5: 5= 1(de 4 ori)
deci 5 la a 4-a este egal cu 625.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:28:34+02:00
625 I 5
125 I 5
25 I 5
5I 5
1
 Asta se numeste descompunere in factori primi sau poti imparti :
625 :5 125
125:5 =25
25: 5 =5
5:5 =1

Deci ca fi 5 LA PUTEREA A 4

1 5 1