Priveste imaginea si raspunde la intrebarile date.Este vorba de un baiat care inpinge o fata in carut acum intrebarile.
a)Ce asemanari exista intre tine si copii aceia ?
b)Prin ce de deosepesti de ei ?
c)Ti-ar putea fi prieteni?Argumenteaza.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:22:15+02:00
A) Asemanari: suntem copii.
b) Deosebiri: eu pot umbla.
c) Mi-ar putea fi prieteni pt ca nu trebuie sa ne ferim de persoanele cu nevoi speciale ci trebuie sa le ajutam .
4 5 4
2014-11-09T15:23:28+02:00
!.toti suntem copii 2. Ma deosebesc cu ei prin imaltime,culoarea pielii       3. chiar daca fetita este bonlava mie mi-ar putea fi o foarte buna prietena.
2 4 2