Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T18:56:55+02:00
    In vremurile noastre moderne aproape fiecare adolescent, poate chiar aproape toate persoanele au un cont de socializare.  In opinia mea conturile de socializare sunt bune deoarece ne ajuta sa comunicam repede si usor fara nici un cost cu persoane din alte tari sau chiar cu pritenii.De asemenea conturile de socializare mai sunt bune pentru faptul ca putem urmari cum o mai duc prietenii, rudele , ce evenimente importante au loc in viata lor, ce locuri au vizitat si  putem afla informatii foarte repede.
   Dar ca orice lucru bun, sunt prezente si dezavantaje precum : putem fi victime a unor hackeri sau chiar ca cineva sa ne fure pozele si informatiile si sa le foloseasca in scopuri rele sau chiar sa se dea drept noi.
     In concluzie cand vrem sa ne creem un cont de socializare ar trebui sa avem mare grija, sa ne gandim la toate posibilitatile si sa vedem daca chiar merita sa ne creem acel cont. 
13 4 13
2014-03-05T19:02:08+02:00
                                                     Retele de socializare

  Retelele de socializare au la randul lor parti bune si parti rele . Partile bune ar fi ca am putea tine legatura cu rudele , prietenii , profesorii dar si cu colegii fie de servici , fie de clasa . Prin retelele sociale, tinerii isi gasesc mai usor un loc de munca , utilizatorul invata sa aiba incredere in sine , iar prin retelele sociale poti face chiar si afaceri .
 Insa partile rele sunt cam multe , dar cele mai grave sunt ca din cauza acestora putem devenii dependenti si sa stam ore , chiar zile intregi la rand pe acestea cum ar fi : Facebook-ul , Twiteer-ul s.a.  Din cauza unora calculatorul se poate virusa fara sa stii .
   De aceia retelele de socializare au si parti bune , dar si parti rele .
Sper ca te-am ajutat !


6 2 6