Scrie, in spatiul liber din dreptul fiecarei cifre, litera care corespund sensul fiecarui element savant de compunere (sufixoid sau prefixoid):

1.fil ....... A.foarte mare
2.fob ....... B.zece
3.grama ....... C.iubitor
4.cid ....... D.doi
4.log ........ E.specialist in...
6.for ....... F.care uraste
7.deca ....... G.care poarta, purtator
8.bi ...... H.schema
9.foto ....... I.ucigator
10.pseudo ....... J.fals
......... K.lumina

2

Răspunsuri

2014-11-09T15:16:51+02:00


fil (a iubi, iubeste)

fob(uraste)

cid(ucide)

log (specialist)

bi(doi)

pseudo(fals)


Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:19:26+02:00