Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:19:07+02:00
Biodegradarea reprezintă fenomenul prin care o substanţă se descompune natural cu ajutorul unor microorganisme, din descompunerea acesteia rezultând substanţe inofensive.
Aceasta poate fi apreciată atât sub aspect negativ, din cauza reducerii duratei de viaţă a materialelor, cât şi sub aspect pozitiv, folositor, prin distrugerea materialelor nerecuperabile şi a gunoaielor.

Carbonatul de sodiu (Na2CO3), cunoscut şi sub denumirea de sodă sau soda de rufe, este sarea de sodiu a acidului carbonic. 

 
21 4 21
2014-11-09T15:38:21+02:00
Soda calcinata este introdusa in amestecul de materii prime sub forma granulata si are ca scop reducerea temperaturii de topire a nisipului.
Un multumesc primesc si eu?
Romina6 ti-ai facut studiul de caz?