Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:04:51+02:00
524,526,528,520 daca sunt divizibile cu 2 trebuie sa se imparta la 2
3 3 3
2014-11-09T15:07:58+02:00
52x divizibil cu 2 <=> x={0,2,4,6,8} => nr. sunt 520,(522),524,526,528.
                                                                              I
                                  nr. 522 are cifre la fel, deci 522 nu se adauga la rezultat !
    
2 5 2