Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T15:00:19+02:00
V-a

 Mihai v-a trimis o scrisoare care ar fi trebuit deja să ajungă.

Ce cadou frumos v-a făcut de Crăciun?

Va

 Geta va scrie o carte pentru copii.

Ionică va veni în vizită pe  noi, în acest weekend.

Cățelul va dărâma vaza cu flori, dacă o lași pe marginea mesei.

2014-11-09T15:05:09+02:00
Corina va veni la ziua ei de nastere.
Va trebui sa le stiti pe toate.
Ionică va veni în vizită pe la noi,


Ce v-a zis Ion?
Ce v-a adus Mos Craciun?
Eu cred ca el v-a spus adevarul.




V-a se foloseste la trecut :
asa este lavinia multumesc!
si va la viitor