Alcătuiţi 3 propoziţii în care verbul a fi să fie predicat verbal şi 3 propoziţii în care să fie verb auxiliar.
Şi încă ceva la vb auxiliare a fi , a avea , a vrea să-mi spuneţi pentru fiecare ce mod are şi ce timp! Mersiiiiiiiiii ! :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T14:46:09+02:00
Eu sunt in casa.
El este lautar.
Ana este in dormitor.
La modul indicativ, viitorul:Eu voi fi iubit.
conditionalul prezent: As fi cantand la petrecere.
La modul conjunctiv:Sa fi vazut ce fata a facut!



2 5 2
2014-11-09T14:48:05+02:00
PREDICAT VERBAL

Mihai este la scoala.
Eu sunt pe acest pamant.
El este bogat.

VERB AUXILIAR

Oare sa fi invatat?
Vrea sa fie medic.