Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T18:29:01+02:00
Biotopul reprezinta un mediu de viata cu caracteristici ecologice relativ omogene pe care se dezvolta o biocenoza.
da antreabo te rog
dar nu stiu ea e acum plecata asa ca nu mai se intoarce curand
bine
dar o sa-i spun ca am vorbit cu tine.
paaa si imi pare bine de cunostinta.
2014-03-05T18:29:26+02:00
Biotopul este mediul unde trăiesc anumite animale și cresc anumite plante,de ex pădurea de foioase