Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T14:35:14+02:00
Raspunsul corect e 35, adica punctul c.
Dar cu ai facut te rog?
nu am folosit vreo formula sau altceva, mai mult am rezolvat mintal
pentru a avea numarul ala ca rezultat a unui numar si a rasturanutului sau am nevoie de un numar compus din cifre egale
si ca sa imi dea 11111110, as fi avut nevoie de ceva care sa imi dea peste unitati
si cum ultima cifra e 0, am constatat ca numarul e format din repetarea cifrei 5.
cum rezultatul e compus din 8 cifre, numerele adunate sunt compuse din 7 cifre, pentru ca rezultatul imi da peste unitati, deci imi da cu o cifra mai mult asa ca 7x5=35
sunt mai multa ca nu ai inteles, dar poate ai o idee despre cum am gandit
2014-11-09T14:35:50+02:00
35 este rezultatul exercitiului