Răspunsuri

2014-11-09T14:28:32+02:00
Altruist-egoist, belşug-sărăcie, calitate-defect, decădere--avansare, efemer-etern, fragil-ipocrit, grosolan-amabil, delicat ; haos-ordine, iluzoriu-?, încâlcit-limpede, descâlcit, laşitate-bărbăţie, curaj ; necuviincios-amabil, decent
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T14:42:54+02:00
Altruist ≠ egoist, egotist
belşug ≠ mizerie, sărăcie
calitate ≠ cusur, defect, meteahnă, neajuns, slăbiciune, scădere
decădere ≠ ascensiune, avansare, avânt, evoluare, progres, propăşire
efemer ≠ etern, permanent, veşnic, nemuritor, nepieritor, netrecător, peren
fragil ≠ robust, ipocrit, nesincer, perfid, prefăcut
grosolan ≠ amabil, delicat, elegant, fin, gentil, manierat, politicos 
haos ≠ ordine
iluzoriu ≠ existent, real, realizabil 
încălcit ≠ limpede
laşitate ≠ bărbăţie, curaj, vitejie
necuviincios ≠ amabil, decent, politicos

3 3 3