Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T14:09:28+02:00
Bunăvoinţa are asemănare cu prietenia, fără a fi totuşi prietenie. 

*
Bunăvoinţă avem şi faţă de necunoscuţi şi fără cunoştinţa celuilalt, prietenie nu.

*
Scoateţi din viaţă bunăvoinţa şi iubirea, şi îi veţi scoate tot ce are mai plăcut.

*
Bunăvoinţa să producă bunăvoinţă.

*
Iubirea şi patima pot să zboare, dar bunăvoinţa va triumfa totdeauna.
1 5 1
2014-11-09T14:10:50+02:00
Bunavointa are asemanare cu prietenia, dar totusi nu este prietenie. 
Scoateţi din viaţă bunăvoinţa şi iubirea, şi îi veţi scoate tot ce are mai plăcut.

Rostul incercarilor  e sa te impiedice, de a te prabusi, in bunastare de a te ingafma