Răspunsuri

2014-11-09T14:06:42+02:00
1. Emotia.
2. Minciuna.
3. Nesiguranta.
4. Iubirea.
5. Nestirea
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-09T14:08:05+02:00
Stereotipii
Diferențe de perceptie
 
Concluzii grabite
   
Lipsa de cunoastere 
Lipsa de interes
   Emotii
  Personalitatea
Dificultati în exprimare
Stresul 
 Perceptia        
   
                          Sunt doar 5 puncte :)




2 5 2