Răspunsuri

2014-11-09T14:13:05+02:00
A)2x²
b)-1 y^{2}
c)-20a
d)nu ai scris bine 
e)3x ?
f)-6xy ( nu stiu sigur)
g)5x-2 . Dar daca 2x+6+3x-8=0 atunci 5x-2=0 => x= \frac{2}{5}
h)x+4-x-4 se reduc si iti da 0 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T14:13:26+02:00
A)2x²
b)-y²
c)-20a
e)3x
f)-6xy
g)5x-2
h)0
Multumeesc! :)
Si daca ma mai poti ajuta si aici, te rog:
a) (x+1)(x+2)
b) (x-1)(x+3)
c) (4x-1)(4x-5)