Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T13:41:24+02:00
Dacă au doi divizor, înseamnă că sunt numere prime
Ele sunt: 2,3,5,7,11,13,17,19,23.

Dacă răspunsul te-a ajutat, marchează-l drept cel mai bun.
75 4 75
2014-11-09T13:42:48+02:00
23,19,17,13,11,7,5,3,2. intrebarea se refera la numere prime care pot avea ca divizori nr 1 si ele insele:)
27 4 27
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
(Pronume de întărire, de obicei adjectival, astăzi numai la f. pl.) Însuși. Ele însele.
Cred ca tu ar trebui sa faci niste meditatii,nu eu.Acum imi pare rau ca am ajutat o persoana care in loc sa-mi multumeasca ma critica...Apropo cuvintele "tias" si "mai" se scriu cu cratima ti-as si m-ai.