Răspunsuri

2014-11-09T13:38:42+02:00
Bunatate , bunastare , buna , buni , buna-vointa 
bunatate bunavointa bunuri buna unastare
buna,bunatate,bunicei,buni
Auziti ma ajuta si pe mine cineva la intrebarea mea la rom plz ?!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T13:41:19+02:00
Bun
Bunicel
Bunut
Bunicica
Bunutului
Bunutei
Bunutilor
Bunutule
Nebun
Nebunului
Nebunei
Bunastare
Buna-ziua
Buni
Buna
Bunilor