Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T13:38:33+02:00
Solomon- este greu sa fim Solomon fiindca nu putem avea atata putere. Nu putem sa detinem ceea ce a avut el. Nu putem avea sustinerea oamenilor si nici ratiunea sa.
2 5 2
2014-11-09T13:50:36+02:00
Noi nu putem sa fim Solomon,deoarece nu avem atata putere.Noi suntem niste fiinte cu puteri limitate si nu ne putem nici macar compara cu Solomon.A fost rege al Israelului timp de 40 de ani,si de aceea a intrat in istorie.
1 5 1