Va rog sa ma ajutati.
Arhaismele becer si credincer s-au format cu sufixul -er de la subst beci si credinta .Explicati sensul cuvintelor de baza si legatura acestora cu derivatele mentionate .
Va rog care stiti ex dar nu stiti cum sa scrieti sau sa rezolvatii va rog sa-mi explicati macar

2

Răspunsuri

2014-11-09T13:14:35+02:00
De exempku avem becer- format prin derivare cu sufixul er.  Iei cuvantul de baza si adaugi terminatia er sau ce terminatie vrei tu sa fie ca sa iasa un arhaism sau neologism ;)
adica derivare?
Da . Asta este derivare. Mai sunt si alte mijloace de creare de cuvinte noi. Daca vrei ti le spun
da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T13:20:36+02:00
Becer-cuvantul de baza beci +sufix er
becer inseamna vechi dregator domnesc insarcinat cu supavegherea bucatariei
credinta- cuvant de baza a crede+sufix inta
3 5 3