Răspunsuri

2014-11-09T13:12:25+02:00
Muzica e foarte importanta deoarece orice sunet este o viata. Fara sunete noi nu putem trai. Inchipuitiva cit de urita si sumbra va fi viata fara nici un sunet. :(
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T14:05:11+02:00
Muzica este o arta care exprima cu ajutorul sunetelor sentimente si atitudini.Pentru unii,muzica poate insemna un mod de relaxare,o arta,un mod de evadare din viata cotidiana,un prieten.
2 4 2