Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T13:21:55+02:00
A)  (n-1) + n +(n+1) = 3^2014  ⇒ 3n = 3^2014  ⇒  n = 3^2014 ÷3 = 3^2013
n-1 = 3^2013 - 1;      n+1 = 3^2013 +1
b) (n-2) + (n-1) + n + (n+1) + (n+2) =5^2015  ⇒  5n = 5^2015 ⇒ n=5^2014;
n-2 = 5^2014 -2;     n - 1 = 5^2014 - 1;    n+1 = 5^2014 +1;  n+2 = 5^2014 + 2
2 5 2
2014-11-09T13:31:51+02:00
 a) 0 la puterea 2014+1 la puterea 2014+2 la puterea 2014