Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T12:53:08+02:00
El a murit la 11 august 1456
răpus de ciumă în tabăra de la Zemun. Trupul său a fost dus şi înmormântat în catedrala catolică de la Alba Iulia, alături de mormântul fratelui său Ioan. ,

1 5 1
2014-11-09T12:56:16+02:00
A murit din cauza ciumei si a fost inmormantat la Alba-Iulia.
A fost inmi
Scuze, deci, a fost inmormantat la Alba Iulia in Catedrala Catolica, dar si raspunsul tau este bun.
Ce?
Ce, ce ?