Petrica are 15 timbre, iar Radu cu 26 mai multe. Cate timbre mai are fiecare acum stiind ca fiecare a pierdut un nr. egal de timbre si ca amandoi mai au impreuna doar 40 de timbre?
O orchestra compusa din 20 instrumentisti interpreteaza o melodie in 4 minute'.in cat timp va fi interpretata melodia de o orchestra formata din 10 instrumentisti?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T12:46:05+02:00
1)P=15\\R=15+26=41\\15+41-40=16\\16:2=8\\P=15-8=7\\R=41-8=33\\2)4minute
ai corectat dupa comentariul meu...
Am corectat cu vreo 2 minute înainte de comentariul tau
L-am editat la 13:02 si tu ai comentat la 13:04
te-am corectat acum 46 min. oricum nu mai are importanta.am scris si ce ai gresit. verifica...
Chiar nu mai contează ...vrei sa o ținem așa pana mâine ? Eu pot ca oricum nu am nimic mai bun de făcut .
2014-11-09T12:57:43+02:00
A)
Petrica=15
Radu=15+26
R=41
P+R=15+41=56
56-40=16
16:2=8
Cate 8 timbre a pierdut fiecare
15-8=7 timbre mai are Petrica
41-8=33 timbre mai are Radu

B)Melodia va fi interpretata tot in 4 min pentru ca durata melodiei nu depinde de numarul persoanelor care fac parte din orchestra.