Răspunsuri

2014-11-09T12:40:43+02:00
Aici au fost construite doua blocuri-Diateza pasiva
Cartea este citita de Alex.
Lumea a fost creata minunat de catre Cel Atotputernic .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T12:42:42+02:00
Cartea este citita de alexandru.
este citita-diateza pasiva.

Apropo diateza pasiva este doar atunci cand apare este, sau complementul de agent, care raspunde la intrebarea, "de catre cine?"
1 5 1