Un vapor transporta 25,314 saci cu griu,iar altu 20,680 de saci de gri.Citi saci s-au descarcat in port,daca pe primul vapor au ramas 16,500 de saci iar pe al doilea 8,065 de saci?
va rog sa ma ajutati va rooog frumos imi trebuie urgent

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T12:40:07+02:00
Aflam cati saci s-au descarcat de pe primul vapor:
25314-16500=8814
aflam cati saci s-au descarcat de pe al doilea vapor:
20680-8065=12615
aflam cati saci s-au descarcat in total:
8814+12615=21429
 r:21429 saci s-au descarcat 

metoda 2

aflam cati saci au ramas( in total ):16500+8065=24565
aflam cati saci erau pe ambele vapoare:25314+20680=45994
aflam cati saci s-au descarcat:45994-24565=21429
 r:2149 de saci descarcati

***cel mai bun raspuns,nu copiati :)))))))))))
2014-11-09T12:44:23+02:00
25314+20680=45994
16500+8065=24565
45994-24565=21429 e rezultatul