Răspunsuri

2014-11-09T12:27:45+02:00
Padurea este un loc minunat primavara , aici iarba incepe a incolti de sub pamantu rece si umed , florile infloresc iar animalele se trezesc dupa o iarna lunga de hibernare , glasul pasarelelor te face sa uitzi de toate necazurile si te aduci intro lume minunata a naturii
sper ca te-am ajutat, acum incearca sa ma ajutzi si tu cu intrebarea mea la romana te rog
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T12:35:21+02:00
Era primavara.Stateam pe malul lacului din spatele casei mele,si-mi faceam temele.Iubeam locul acela,si-l cunosteam de cand eram mica.Tata obisnuia sa ma duca acolo atunci cand era liber.
Acest loc era special,pentru ca iarba era mereu verde,pesti,micute broscute,sareau din apa lacului uneori.Din cauza ca erau multi copaci razele soareleui nu se prea vedeau.In acest loc,desprins din poveste,se afla un par,care avea fructe atat de gustoase,incat intr-un an le-am mancat pe toate intr-o zi.
Acest loc tanar va ramane pe vecie in sufletul meu.

Sper ca te-am putut ajuta! :)