Răspunsuri

2014-11-09T12:47:28+02:00
1. Persoanele lingusitoare :
    Sunt oamenii care se dau bine pe langa persoana lingusuta pentru a ajunge la un scop personal (ceea ce nu e bine :D )
2. Persoanele marinimoase :
    Sunt oameni care nu se lasa ancorati in lucruri marunte si dau din prea plinul lor si altor oameni pentru a ii face fericiti .

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T13:29:08+02:00
Persoane inteligente :
Primează logica în relația dintre oameni în detrimentul stărilor inflamate emoțional.
Sunt persoane raționale, cerebrale, gândesc cu creierul nu cu sufletul ,dar, în același timp pot fi empatice. Oferă,de cele mai multe ori,soluții problemelor, nu scuze.
Exemple : am în vedere oamenii de știință,cercetătorii,deci,mă refer la categorii de oameni ,la meseriile lor.

Persoane venale ( lipsite de scrupule ).
Sunt în stare să promită orice pentru a-și atinge scopul. De obicei scopul lor este unul material/financiar , legat de putere.
Capabili de atitudini teatrale în fața auditoriului se mistifică, te mint fără să clipească ,întorc totul în favoarea lor.
Exemple - unii politicieni.