Răspunsuri

2014-11-09T11:51:47+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T11:52:54+02:00
oligofrenadjectiv (A1)masculinfemininnearticulatarticulatnearticulatarticulatnominativ-acuzativsingularoligofrenoligofrenuloligofrenăoligofrenapluraloligofrenioligofreniioligofreneoligofrenelegenitiv-dativsingularoligofrenoligofrenuluioligofreneoligofreneipluraloligofrenioligofreniloroligofreneoligofrenelorvocativsingularoligofrenuleoligofrenopluraloligofreniloroligofrenelorLink către această paradigmăOLIGOFRÉN, -Ă, oligofreni, -e, adj., s. m. și f. (Med.) (Bolnav) de oligofrenie. – Din fr. oligophrène. 
Sursa: DEX '09 (2009) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink
OLIGOFRÉN, -Ă, oligofreni, -e, adj., s. m. și f. (Med.) (Bolnav) de oligofrenie. – Din fr. oligophrène. 
Sursa: DEX '98 (1998) | Adăugată de thiess | Semnalează o greșeală | Permalink
*oligofrén (-go-fren) s. m., pl. oligofréni 
Sursa: DOOM 2 (2005) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink
OLIGOFRÉN s. v. arierat. 
Sursa: Sinonime (2002) | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink
OLIGOFRÉN ~i m. Persoană bolnavă de oligofrenie. /<fr. oligophrene 
Sursa: NODEX (2002) | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink
OLIGOFRÉN, -Ă adj., s.m. și f. (Suferind) de oligofrenie. [< fr. oligophrène]. 
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink
OLIGOFRÉN, -Ă adj., s. m. f. (suferind) de oligofrenie. (< fr. oligophrène) 
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink
oligofrén s. m., adj. m., pl. oligofréni; f. sg. oligofrénă, pl. oligofréne 
2 5 2