Răspunsuri

2014-11-09T11:48:07+02:00
Interviul. Tipuri si trucuri.Peste două săptămâni, sunt programat pentru un interviu de angajare. Ce m-ar ajuta câteva şmecherii, ca să fiu gata de asta... Este primul interviu, pentru care mă simt nepregătit şi chiar un pic descurajat. Dar am avut noroc să fiu chemat la interviul asta... Acuma, că e aşa o perioadă de criză, trebuie să îi conving neapărat să mă angajeze. Pe mine, nu pe altcineva. Aş face jobul asta şi pe gratis, o bucată de vreme, numai să nu mai stau acasă, fără să fac nimic. Dar oare fac faţă? Am auzit că e foarte greu să intri la firma asta şi, dacă intri, apoi nu mai ai nici zi, nici noapte... Dar primul lucru pe care trebuie să-l fac acum este să iau interviul. Dar e nedrept, o persoană necunoscută , evident răuvoitoare, care nu va vrea să îţi dea şansa să demonstrezi cât de bun şi de util poţi fi tu companiei unde, de altfel, şi el este un simplu angajat, şi, da, de fapt, se teme de concurenţă, se teme că dacă tu vei fi cel ales, că în scurtă vreme, şeful cel mare o să vadă că tu eşti mult mai competent decât cel care te-a adus în firmă şi evident de aia o să te respingă şi o să-ţi facă o grămadă de mizerii, o să se comporte cu tine execrabil. Mai bine, nu mă duc la interviul ala, că sigur nu-l iau, că am auzit că recrutorul de la ei e foarte dificil şi decât să nu-l iau, mai bine nu mă duc. Ce să caut eu, de fapt, în compania aia? Toată lumea ştie că şi dacă iei interviul, nu rămâi acolo decât dacă te dai bine cu şeful sau şi mai rău, ştii tu... Ce sfaturi bune ai putea primi, dacă te-ai afla în situaţia de mai sus? Cine te-ar putea îndruma, dacă ai mai avea două săptămâni până la interviul care te-ar putea duce spre ocuparea unui post foarte important; acel post va determina o schimbare esenţială în statutul tău: din şomer, în angajat. Ce poţi să mai faci, în timpul acela scurt care mai este până când nişte persoane necunoscute, în mod prezumtiv împotriva ta, îţi vor hotărî soarta?La aceste întrebări poţi răspunde şi singur, cu o documentare uşoară, în momentul acesta, pe internet; îţi poţi răspunde, de asemenea, cu ajutorul unui consilier de carieră. Întrebările de mai sus sunt uneori normale, alteori exagerări ale unei reţineri evidente faţă de provocările unei situaţii de noutate.Când un angajator, din orice domeniu de activitate, şi-a arătat interesul pentru tine, asta înseamnă că profilul profesional pe care i l-ai prezentat a avut câştig de cauză în faţa a cel puţin alte câteva zeci. Trebuie să conştientizezi faptul că o convocare la interviu înseamnă că ai trecut, în termeni sportivi, de faza grupelor şi că te-ai calificat în şaisprezecimi. Înseamnă că scrisoarea de intenţie şi CV-ul pe care l-ai prezentat şi-au făcut treaba extrem de bine, că experienţa ta anterioară se apropie de descrierea jobului şi că profilul tău corespunde din multe puncte de vedere nevoilor postului pentru care ai candidat. 
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T11:52:49+02:00
Caligrafia,planificarea,evitarea stersaturilor,retusarea planului initial ,evitarea exagerarilor,uitarea pe text,incercarea scrierii in propozitii cat mai scurte si mai exacte si cuvinte cunoscute ca sens
2 4 2