Răspunsuri

2014-11-09T11:40:00+02:00
M-am dat cu apa de coloonie                                                                                 EEE comediee la tine!                                                                                            
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T11:40:10+02:00
Tata se parfumeaza cu apa de colonie. S-a petrecum o mare comedie.(lucru ciudat). La biserica se slujeste dupa un anumit tipic.