Răspunsuri

2014-11-09T11:42:18+02:00
Scrie pe internet toata lectia verbului din cl 5 si iti da
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T11:47:39+02:00
Verbul nucleul comunicarii. 
Verbul este partea de vorbire care arata actiunea,stare sau existenta.
Verbul este o parte de vorbire care isi modofica forma dopa :
TIMP, PERSOANA, NUMAR.
A)Moddul indicativ
        t=   timpul prezent
         t. trecut
t.viitor
B)MODUL conditional optativ
t.prezent
t.trecit.
c) Modul conjunctiv(sa)
t.prezent
t.trecut
D)modul imperativ-t.prezent

daca mai trebuie mai intreabama

2 4 2