Comentariul a fost şters
era o melancolie in sufletul ei ; am tras o spaima de mama focului ; cand am vazut veselia lor m-am bucurat ; intristarea lui m-a surprins ! sper ca te-am ajutat nu uita sa imi multumesti

Răspunsuri

2014-11-09T11:37:26+02:00
Toamna ne cuprinde o melancolie.
Copii mici au spaima de intuneric.
In jur este veselie.
La scoala pe copii ii cuprinde o intristare
ms
era o melancolie in sufletul ei ; am tras o spaima de mama focului ; cand am vazut veselia lor m-am bucurat ; intristarea lui m-a surprins ! sper ca te-am ajutat nu uita sa imi multumesti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T11:39:52+02:00
Ieri starea mea a fost melancolica.
Aseara am tras o spaima de neuitat.
De ziua mea am organizat o veselie mare in care toti au primit cadouri.
Toti copii au o intristere foarte mare deoarece a plecat vara ce calduroasa si plina de veselie.